På generalforsamlingen den 1. april 2025 blev følgende valgt til den nye bestyrelse:
Bestyrelsen:
Ulrik Jørgensen, Skovbrynet 44 (ikke på valg)
Lisbet Andersen, Skovbrynet 57 (genvalgt)
Christina Breith, Skovbrynet 161 (ikke på valg)
Kristine Vilhelmsen, Skovbrynet 211 (ikke på valg)
Lisa Rosager, Skovbrynet 83
Følgende suppleanter blev valgt:
Karin Bjertrup, Skovbrynet 106
Bestyrelsen konstituerede sig den d. 9. april 2025:
Formand: Ulrik Arneborg Jørgensen
Næstformand; Christina Breith
Kasserer: Kristine Vilhelmsen
Sekretær: Lisbet Andersen
Medlem: Lisa Rosager
Kontantperson i driftsområderne:
Grønne områder: Lisbet Andersen
Vinterberedskab: Lisa Rosager / Ulrik Arneborg Jørgensen
Legepladser: Ulrik Arneborg Jørgensen
Hjertestartere: Lisbet Andersen
Hundeskraldespande: Christina Breith
Hjemmeside: Ulrik Arneborg Jørgensen
Øvrige kontakter til Ikast-Brande Kommune: Ulrik Arneborg Jørgensen
Kontaktperson i bestyrelsen:
Ulrik Jørgensen:
E-mail: formand@Skovvang-brande.dk
Tlf. 26 14 75 56
Kontaktpersoner i vejfondene:
Vejfond 1: Jette Henneberg, Skovbrynet 58
E-mail: henneberg.jette@gmail.com
Vejfond 2: Morten M. Østergaard, Skovbrynet 163
E-mail: mortenoest@hotmail.com
Vejfond 3: Niels Laursen, Skovbrynet 199
E-mail; nielslone@gmmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bestyrelsens visioner:
Bestyrelsen vil arbejde for:
- at Skovbrynet fortsat er et godt sted at bo for familier med og uden børn.
- at Skovbrynet har velplejede og vedligeholdte grønne arealer.
- at Skovbrynet har velfungerende og spændende legeplader at besøge for børn i alle aldre.
- at beboerne står sammen om at løse fælles opgaver til gavn for boligområdet.
- at bevare et godt samarbejde med de kommunale myndigheder.
Herudover vil bestyrelsen arbejde for:
- at beboerne bliver holdt orienteret om, hvad bestyrelsen arbejder med hen over året.
- at kontakten mellem beboer og bestyrelse bliver så let som muligt.
- at beboerne får et fælles forum for at komme i dialog med hinanden.
- at udvikle de digitale muligheder, så kontakten mellem bestyrelse og beboer tilgodeser ovenstående.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------